როგორ მოვიქცეთ მაღალი წნევის დროს


მაღალი წნევა თანამედროვეობის ერთ-ერთი გავრცელებული ჯანმრთელობის პრობლემაა. მის სამკურნალოდ არსებობს ბევრი გზა და ხერხი. გახსოვდეთ, ჯანმრთელობისათვის ძალიან საშიშია წნევის მიმართ უყურადღებობის გამოჩენა, რამეთუ ხშირია ინფაქტის და სხვადასხვა გართულებების შემთხვევა.

1.გავზარდოთ ნახშირწყლების ყოველდღიური მიღება ორგანული სახით, მაგალითად,ვაშლით,ყურძნით და მათი წვენებით. აუცილებელია ყოველდღიურად მივირთვათ იმდენი ხილი, რომ 4 ჭიქა წვენს შეესაბამებოდეს. ხილი შეიძლება მივიღოთ ჭამის წინ, ან ჩვენთვის ხელსაყრელ ნებისმიერ დროს.

ნეტგაზეთი | როგორ და როდიდან უნდა დავაწყებინოთ ჩვილებს ხილის მიღება –  ექიმის რჩევები

2. ყოველდღიური რაციონი უნდა გადავათვალიეროთ და გავაანალიზოთ, რამდენი ცილა და ნახშირწყლები მივიღეთ. თუ ცილები მეტია, მაშინ ვეცადოთ, უფრო სწორად მოვახდინოთ რაციონაში ამ ორი კომპონენტის ბალანსირება.

ნახშირწყლების, ცილების, ცხიმების დღიური ნორმა | FITNI.GE

3.ხორბლის ნაწარმის მაგივრად საკვებად სიმინდი გამოვიყენოთ.

2019 წელს ხორბლის და სიმინდის მოსავლის კლებაა ნავარაუდევი

4.მაღალწნევიანი ადამიანების რაციონიდან უნდა გამოვრიცხოთ მარილიანი საკვები, რადგან მარილი ყოველთვის აწყურებს და ვინაიდან ჭარბი სითხე სწორედ სისხლშია იგი წნევის ამაღლებას გამოიწვევს.

კვლევა: სუფრის მარილი მიკროპლასტიკებითაა დაბინძურებული | imedinews

5. თაფლი პირდაპირ საწინააღმდეგო მოქმედებას ახდენს. თუ მას გამოვიყენებთ ყოველი ჭამის დროს, იგი შეიწოვს ჭარბ ტენს სისხლიდან და შეამცირებს სისხლის წნევას.

ქართული თაფლის “სუსტი რგოლები” და წარმატების მაგალითები | EUGeorgia