მარტივი დილის ხრიკი, რომელიც მუცლის ცხიმის მოშორებაში დაგეხმარებათ


1. როდესაც დილით გეჩქარებათ და ცდილობთ არ დააგვიანოთ სამსახურში ან სკოლაში, სტრესის ქვეშ ექცევით. შესაბამისად, თქვენს სხეულში იზრდება ჰორმონი კორტიზოლის რაოდენობა, რომელიც პასუხისმგებელია ამ პროცესზე. როგორც კვლევებით დასტურდება, ეს გამოიწვევს წონის მატებას თქვენს მუცელზე. ამიტომ შეეცადეთ უფრო მშვიდად გაიაროთ თქვენი დილის რუტინა.

2. აჩვენა, რომ მეტი ცილის მიღება იწვევს მუცლის ცხიმის ნაკლებობას. საუზმეში აუცილებლად შეიტანეთ ხორცი, თევზი, კვერცხი და ლობიო. უფრო მეტიც, სხვა კვლევამ აჩვენა, რომ ბოჭკოვანი საკვები ასევე დადებითად მოქმედებს მუცლის ცხიმის წვაზე. სელის თესლი, ბროკოლი, ავოკადო და ა.შ. - ბოჭკოვანი ნივთიერებების შესანიშნავი წყაროა თქვენს საკვებში.

3. საუზმეზე წვენის მიღება ძალიან გავრცელებული ჩვევაა, თუმცა, ეს ნამდვილად არ არის ჯანმრთელი. წვენები სავსეა თხევადი ფრუქტოზით და მათი ყოველდღიური მოხმარება, სიმსუქნის მიზეზია. გარდა ამისა, კვლევებმა აჩვენა, რომ შაქრიანი სასმელები იწვევს ღვიძლში ცხიმის მომატებას.

წყარო : Trend.ge